Tytuł: Świat Obrabiarek i Narzędzi
Ogólnopolskie Czasopismo Techniczne
GB: The World of Machine Tools & Tools
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Nakład: 2000-3000 egz.
Rok założenia: 2006

ISSN: 2353-5555

 

HURCO VinMax
HURCO VinMax

Informacje prasowe

 

Prima Power wprowadziła nowe rozwiązania w diagnostyce maszyn

2017-07-19

Obecnie, przedsiębiorstwa z branży przemysłowej stoją przed wyzwaniem wprowadzania coraz to nowszych rozwiązań w swoich zakładach. Jednym z nich jest Prima Power, która wdrożyła technologię Remote Care, czyli zdalny monitoring pracy maszyn. Od teraz wszystkie urządzenia producenta będą wyposażone w oprogramowania mające na celu zdalne monitorowanie pracy sprzętu. Przełoży się to nie tylko na wydajność produkcji, ale również pomoże zapobiegać nieplanowanym przerwom i przestojom w jej procesie. Takie rozwiązanie skierowane jest przede wszystkim do firm, dla których jakość i bezpieczeństwo produkcji stanowią priorytet. Zaspokajanie potrzeb klienta dzięki fachowej wiedzy i najnowocześniejszym technologiom to w dzisiejszym, dynamicznie rozwijającym się świecie obowiązek.
 

Prima Power wprowadziła nowe rozwiązania w diagnostyce maszyn

 
 
Przemysł w ostatnich latach przeszedł ogromną metamorfozę, maszyny o dużych gabarytach, składające się z ciężkich elementów, zostają zastępowane nowoczesnymi, w kompaktowych obudowach. Przez ponad 100 lat schemat naprawy maszyn do obróbki blachy wyglądał niemal tak samo. Maszyna przestawała działać, serwisanci podróżowali na miejsce w celu identyfikacji i diagnozy problemu, zamawiali uszkodzony element i dopiero po uzyskaniu odpowiedniej części, naprawiali maszynę. Obecnie w czasach Industry 4.0 każde duże przedsiębiorstwo dąży do połączenia wszystkich swoich procesów w jeden zintegrowany system. Prima Power, wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynkowym, wprowadziła w ramach Industry 4.0 system „Remote Care”, który analizuje na bieżąco pracę maszyny, skraca proces serwisowy, poprzez analizę pracy sprzętu, pozwala zapobiegać jego uszkodzeniu oraz zwiększa bezpieczeństwo.
 
 
Usługa monitorowania maszyny „Remote Care” zapewnia systematyczne i planowane przeglądy serwisowe oraz przyśpiesza rozwiązywanie problemów z nią związanych. System zdalnego monitorowania zbiera dane z maszyny, rejestruje historię jej pracy, dane dotyczące wykorzystania komponentów oraz historię pojawiających się alarmów. Dane te są zapisywane w naszej bazie danych. Zebrane informacje są następnie wykorzystywane do generowania raportów wydajności. Zawierają one podział całkowitego czasu bezczynności na awarie i inne przestoje oraz analizę alarmów i stanu maszyny. Na prośbę klienta specjaliści Prima Power przeanalizują dane, przygotują podsumowanie i zalecą działania, mające na celu poprawę ogólnej wydajności procesu produkcyjnego.” - mówi Roman Padewski, dyrektor zarządzający Prima Power Central Europe.
 
 
Grupa Prima Power dzięki wprowadzeniu technologii „Remote Care” jest w stanie zdiagnozować niepokojące działania i zapobiegać usterkom z wyprzedzeniem. W krytycznym przypadku klient może zostać poinformowany o problemie, co pozwala uniknąć awarii maszyny. Wszystkie informacje o pracy maszyny przesyłane są do chmury - dostęp do nich mają tylko uprawnione i wykwalifikowane osoby. Wbudowany w maszynie firewall zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo wszystkich przechowywanych danych.
 
 
***
 
Prima Power - jeden z wiodących producentów maszyn, urządzeń i systemów do obróbki blachy oraz niekwestionowany lider w zakresie obróbki laserowej 2D i 3D, wykrawania oraz gięcia. Zakłady produkcyjne Prima Power znajdują się we Włoszech, Finlandii i USA. Z tych państw firma dystrybuuje urządzenia i systemy na cały świat.
 
 
Źródło: Prima Power
 
Archiwum:         


 
Strona wykorzystuje cookie w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.