Tytuł: Świat Obrabiarek i Narzędzi
Ogólnopolskie Czasopismo Techniczne
GB: The World of Machine Tools & Tools
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Nakład: 2000-3000 egz.
Rok założenia: 2006

ISSN: 2353-5555

 

STOM 2020
STOM 2020

Informacje prasowe

 

Zoptymalizowana dostępność sprzętu i niezawodność procesu zwiększają wydajność

2019-12-18

Aby zagwarantować ciągłe i spójne wyniki czyszczenia, należy zaplanować czyszczenie. W tym celu system musi działać optymalnie i należy unikać wahań procesu lub nieplanowanych przestojów. Pomaga w tym koncepcja usługi dostosowana do wymagań użytkownika urządzenia i wdrożona w ścisłej współpracy z producentem. Dlatego Ecoclean opracował szeroki zakres usług, które można indywidualnie łączyć.

 

Obniżenie kosztów czyszczenia dzięki indywidualnie dostosowanym usługom

Zoptymalizowana dostępność sprzętu i niezawodność procesu zwiększają wydajność

 

We wszystkich sektorach przemysłu czyszczenie komponentów odgrywa ważną rolę, jeśli chodzi o jakość produktu i wartość dodaną. Jeśli sprzęt nie działa zgodnie z planem lub jeśli system czyszczenia cierpi na nieplanowane przestoje, zwykle ma to negatywne konsekwencje, takie jak zwrot wadliwych towarów lub zakłócenie procesów produkcji oraz dostawy. Rezultatem są zwiększone koszty jednostkowe, szkodliwe dla rentowności i konkurencyjności.


Zdalna usługa zapewnia szybką i wydajną pomoc w przypadku awarii. Nowa aplikacja serwisowa umożliwia dwukierunkową wymianę za pośrednictwem połączeń wideo z transmisją zdjęć na żywo.

Zoptymalizowana jakość procesu i dostępność sprzętu

Jeśli jakość procesu i dostępność systemu czyszczenia są zawsze utrzymywane na optymalnym poziomie, można w znacznym stopniu uniknąć powiązanych kosztów i uszkodzeń powłoki. Ecoclean opracował w tym celu kompleksową ofertę usług i produktów. Oferowane usługi obejmują porady od planowania nowego systemu po zapewnienie dostępności systemu przez cały okres jego użytkowania, a także pomoc w optymalizacji procesów czyszczenia, dostosowaniu systemu do nowych wymagań i poprawie wydajności energetycznej. W globalnej sieci serwisowej producenta sprzętu wraz z lokalizacjami i agencjami ponad 125 pracowników obsługi klienta opiekuje się około 5000 zainstalowanych systemów.

Indywidualnie łączone usługi

Regularna konserwacja jest kluczem do zapewnienia niezmiennie wysokiej jakości procesu i dostępności systemu. Aby sprostać szerokim wymaganiom i życzeniom użytkowników sprzętu, umowy o regularne usługi mogą być dostosowane do odpowiednich potrzeb. W ten sposób konserwacja może być przeprowadzana w „kontrolowanym czasie przestoju produkcji”, kiedy jest to odpowiednie i przy zminimalizowanych kosztach.

Jeśli usterka wymaga szybkiego usunięcia, obsługa klienta Ecoclean jest dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Zdalna usługa umożliwia ekspertom posiadającym dogłębną wiedzę na temat procesów i systemu na zdalny dostęp do sprzętu, analizę przyczyny i pomoc w rozwiązaniu problemu w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. Oczywiście usterki można szybko usunąć tylko wtedy, gdy użytkownik urządzenia ma w magazynie niezbędne części zamienne i zużywające się. Z tego powodu pracownicy obsługi klienta zalecają również, które części zamienne należy zamawiać dla danego systemu. W najgorszym przypadku upewniają się, że wymagane części zamienne i zużywające się są szybko wysyłane w dowolne miejsce na świecie.

Nowa aplikacja serwisowa do szybkiej i wydajnej komunikacji

Nowa aplikacja serwisowa dla IOS i Androida będzie dostępna od stycznia 2020 roku i umożliwi dwukierunkową wymianę między użytkownikami sprzętu a pracownikami obsługi klienta Ecoclean za pośrednictwem funkcji połączeń wideo i czatu. Informacje i instrukcje wymagane do rozwiązywania problemów lub konserwacji systemu mogą być przesyłane bezpośrednio przez smartfon. Korzystając z aparatu w telefonie, pracownicy działu pomocy technicznej mogą uważnie śledzić pracę i natychmiast interweniować, jeśli coś pójdzie nie tak. Za pomocą normalnej funkcji telefonu i czatu można natychmiast odpowiedzieć na pytania lub wyjaśnić instrukcje. Ta najnowocześniejsza forma wsparcia serwisowego minimalizuje potrzebę długich i kosztownych podróży. Zmniejsza to nie tylko przestoje urządzeń, ale także emisje CO2.

 


Regularna konserwacja jest kluczem do wysokiej stabilności procesu i dostępności sprzętu, a także do zachowania wartości systemu. Regularne umowy serwisowe dostosowane do indywidualnej sytuacji i wymagań użytkownika urządzenia zapewniają optymalną niezawodność w przystępnych kosztach.

Grupa SBS Ecoclean opracowuje, produkuje i sprzedaje maszyny, systemy i usługi do czyszczenia części przemysłowych oraz aplikacje do obróbki powierzchni. Jej rozwiązania pomagają firmom na całym świecie w prowadzeniu wydajnej i zrównoważonej produkcji zgodnie z wysokimi standardami jakości. Baza klientów pochodzi z przemysłu motoryzacyjnego i jego dostawców, a także z szerokiej gamy sektorów rynku, od sprzętu medycznego, mikrotechnologii i urządzeń precyzyjnych, przez inżynierię mechaniczną i optyczną po systemy energetyczne i przemysł lotniczy. Sukces Ecoclean opiera się na innowacjach, najnowocześniejszych technologiach, zrównoważonym rozwoju, bliskości z klientem, różnorodności i szacunku. Grupa zatrudnia około 900 osób w 12 oddziałach w dziewięciu krajach na całym świecie.


Źródło: Ecoclean GmbH / SCHULZ. PRESSE. TEXT.

 

Archiwum:         


 
Strona wykorzystuje cookie w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.