METAV 2020 reloaded to teraz METAV digital: VDW wprowadza now± koncepcjê targów

„W trosce o naszych wystawców, którzy potrzebuj± pewno¶ci przy planowaniu oraz maj±c na uwadze zdrowie wszystkich zaanga¿owanych, podjêli¶my w zesz³ym tygodniu decyzjê o anulowaniu METAV 2020 reloaded jako spotkania twarz± w twarz i zast±pieniu go wydarzeniem czysto cyfrowym” - powiedzia³ Schäfer, wyja¶niaj±c now± koncepcjê. „Bior±c pod uwagê uporczywie wysokie dane liczbowe dotycz±ce infekcji opublikowane przez Instytut Roberta Kocha oraz fakt, ¿e Messe Düsseldorf odwo³a³o wszystkie wydarzenia w pierwszym kwartale 2021 r. to by³a jedyna rozs±dna opcja" - zaznaczy³.
Sieæ trzy w jednym - trójzakresowy cyfrowy METAV
METAV digital jest czê¶ci± trójpasmowej koncepcji VDW w kierunku wydarzeñ wirtualnych. Pozosta³e to comiesiêczne sesje internetowe, które odbywaæ siê bêd± od czerwca tego roku, dotyczy to tak¿e Preview.
Wirtualny METAV w marcu przysz³ego roku ma równie¿ trójdzieln± strukturê: wirtualn± wystawê, inteligentne kojarzenie i sesje internetowe.
W ramach Wirtualnej Wystawy, wystawcy mog± zaprojektowaæ w³asne trójwymiarowe cyfrowe stoisko targowe. Mog± wybraæ rozmiar i wariant swojego stoiska, opracowaæ w³asny uk³ad i wype³niæ go w³asn± tre¶ci± cyfrow± (np. pobieranie dokumentów z informacjami o produktach, prezentacje produktów z ruchomymi obrazami produktów i modelami 3D).
Intelligent Matchmaking zosta³o opracowane w celu precyzyjnego dopasowania wystawców i odwiedzaj±cych. Profile osobiste s³u¿± jako podstawa dopasowywania zainteresowañ, nawi±zywania kontaktów, umawiania spotkañ i wymiany wizytówek. Precyzyjne dopasowanie zapewnia „Matchingscore®”, procentowa ocena, która ujawnia nak³adanie siê zainteresowañ miêdzy dwoma profilami.
Trzeci element, sesje internetowe, jest ju¿ znany. Wystawcy docieraj± do globalnej publiczno¶ci na ¿ywo i online. W 20-minutowych rozmowach prezentuj± swoje innowacje produktowe i ciekawe przyk³ady zastosowañ, poparte tre¶ciami multimedialnymi, takimi jak animowane klipy, filmy czy nagrania d¼wiêkowe. G³ównym elementem jest platforma dyskusyjna, za pomoc± której prowadz±cy mog± wchodziæ w interakcje z publiczno¶ci± na ca³ym ¶wiecie.
METAV digital stanie siê sta³ym elementem hybrydowego METAV
„Uwa¿amy, ¿e METAV digital oferuje wiele wspania³ych mo¿liwo¶ci - zw³aszcza bior±c pod uwagê obecne wymagania rynkowe i sytuacjê wielu firm, które musz± teraz bardzo dok³adnie planowaæ swoje bud¿ety marketingowe, aby zapewniæ sobie maksymalne korzy¶ci” - podkre¶li³ Schäfer, og³aszaj±c: „Targi hybrydowe to przysz³o¶æ. METAV digital bêdzie nadal uzupe³nieniem spotkania twarz± w twarz w przysz³o¶ci.” Koncepcja hybrydowa ma zostaæ przyjêta z METAV 2022, który ma trwaæ od 8 do 12 marca 2022 roku w po³±czeniu z Messe Düsseldorf.
¬ród³o: VDW